Saturday, January 8, 2011

The love of my life

Inilah buah hati aku. Macam2 masalah sudah kami lalui tapi syukur kasihku pada dia xkan berubah sampai bila2. Dialah nyawaku..dialah kebahagiaanku. Kami kenal pada tahun 2004, masa 2 aku baru masuk sekolah baru. Dia ni memang terkenal dengan kaki perempuan nya...ala2 kasanaova la konon. aku biarkan dia mengejar ku setahun. Macam2 cara dia dah guna sebab nak tackle aku.. hehe..baru dia tahu mcmana rasanya mengejar. Selama ni dia tak penah mengejar sebab dia perasan yg perempuan akan mengejarnya. Setelah setahun dia penat mengejar, akhirnya aku bagi dia peluang untuk menjadi boyfriend secara official..hohohoh. Itupun sebab aku dapat lihat yang dia bersungguh2 nak kenal aku. Katanya akulah perempuan pertama yang dia betul2 telah jatuh hati dan tanpa jemu menunggu....Dan..akhirnya kami bersama sehingga ke hari ini.

Masa aku masuk universiti kat semenanjung Malaysia, dia sanggup berhenti study kat kolej and apply study kat universiti yang sama dengan aku. Aku cukup terharu dia sanggup berkorban sampai begitu.


Dia banyak menceriakan hidup aku. Bila aku sedih dia kan sentiasa ada bersama aku. Aku ingat lagi , dia pernah bagi aku duit Rm10 sedangkan aku tau pd masa 2 itu saja duit yg ada dalam dompetnya. Dia sanggup tipu aku mengatakan dia ada duit lebih...siapa lagi yg boleh menyayangi aku seperti dia sayangkan aku? Aku takkan berjumpa yang lain yang akan sanggup seperti dia....I LOVE U forever
 He is the Love of my life............

No comments:

Post a Comment