Saturday, January 8, 2011

keluhan hati

Dah lama aku tak menyumbangkan suara hati aku kat sini. Hidup aku ibarat roda yang selalu berputar. Kadang2 aku kt atas, tp aku lebih banyak kat bawah. Macam ni ke nasib aku pada masa akan datang, x pernah berubah. Orang lain bertuah sebab di lahirkan sempurna..bukan aku x bersyukur dengan apa yang aku ada, tapi aku teringin melihat dunia dengan terang tanpa kacamata. Duniaku terang sampai aku tahun 4, lepas 2, semakin kabur hari demi hari. Macamana kalau tiba2 suatu hari nanti aku dah x boleh lihat keindahan dunia? Kadang2 aku menangis mengenangkan nasib diri,namun aku tau aku x blh berfikir begitu. Masih ramai insan2 lain di luar sana yg bernasib lebih buruk. Aku harus bersyukur dengan apa yang aku ada dan aku akan nikmati selagi Tuhan masih memberi aku ruang untuk bernafas dan menikmati kurnian - Nya.

No comments:

Post a Comment